Vyrostli u nás

Michal Fojtík, franchisant Frýdek – Místek, Nový Jičín a Opava
Michal Fojtík

„Již více než deset let se pohybuji v obchodní sféře, většinou v přímém prodeji nebo přímém marketingu. Ať už to byla práce ve fitness nebo v přímém prodeji, vždy jsem se vypracoval ze spodní pozice až po pozici vedoucí či manažera. Stále to však bylo na bázi zaměstnaneckého nebo polo-zaměstnaneckého poměru. Součástí společnosti Extéria jsem již více než dva roky, měl jsem tehdy možnost odzkoušet si práci obchodníka i se členy svého týmu z minulého projektu. Na stole se pak objevila možnost spolupráce ve formě pilotní franšízy a i když jsem o tomto oboru BOZP a PO nic nevěděl, brzy jsem zjistil, že je to výhoda. Je to poctivý business za dobrých podmínek.“

Michal Fojtík, franchisant Frýdek – Místek a Brno


Ing. Soňa Machová, vedoucí technického oddělení
Ing. Soňa Machová

„Při studiu jsem nastoupila k EXTÉRII na praxi, kdy jsem hledala uplatnění v oboru bezpečnosti práce a požární ochrany. Bylo to v posledním ročníku navazujícího studia v oboru technická bezpečnost osob a majetku při Vysoké škole baňské v Ostravě. Získala jsem praxi, která mne natolik zaujala, že jsem se rozhodla nastoupit na plný úvazek jako Technička BOZP a PO a tím jsem odstartovala svou kariéru. Díky společnosti EXTÉRIA jsem složila zkoušku a získala odbornou způsobilost v prevenci rizik, dle zákona č. 309/2006 Sb. Dnes pracuji u Extérie jako vedoucí technického oddělení a řídím techniky BOZP a PO. Práce se stala mým koníčkem.“

Ing. Soňa Machová, vedoucí technického oddělení


„U společnosti EXTÉRIA jsem nastoupila jako jeden z prvních techniků BOZP a PO v průběhu roku 2012 a již tehdy jsem věděla, že jsem u silné dynamicky se rozvíjející společnosti, která má jasnou vizi „stát se největší společnosti na BOZP a PO v ČR“ a přesně stanovené hodnoty „ochránit Vaše podnikání, před pracovními úrazy a sankcemi“ což je pro mne velmi důležité. Práce mě naplňovala a dávala jsem jí hodně svého času, který se mi zúročil a já odstartovala svou kariéru. Po roce a půl jsem se stala technickou ředitelkou a mohla se začít podílet na rozhodování, stanovení cílů a vytváření hodnot celé společnosti EXTÉRIA. Dnes pracuji u společnosti na pozici ředitelky franchisové sítě a můžu si plnit své životní sny. Jsem ráda, že mohu být součástí tak skvělé rodiny EXTÉRIA, která Vás vždy podrží se skvělým týmem spolupracovníků.“

Ing. Lucie Šimíková, franchisová ředitelka sítě


Jana Páleníková, obchodní manažerka Extéria Olomouc
Jana Páleníková

„Pracuji na pozici obchodní manažerky pod pobočkou EXTÉRIA Olomouc druhým rokem. Libí se mi, že práce je přesně rozdělena, jak od techniků BOZP a PO tak po obchodní manažery. Pro mé rozhodnutí začít pracovat na obchodní pozici byla jejich vize, myšlenka a produkt, který musí využít každá firma i státní instituce. Schůzky mám přesně plánované asistentkou a já se mohu naplno věnovat jen svým klientům, kteří oceňují komplexnost služby vč. zastupování u kontrol a hlavně cenovou politiku, kdy se jim cena každý rok nenavyšuje a mají ji fixovanou po celou dobu naši spolupráce. V roce 2015 jsem získala na Výročním kongresu EXTÉRIA titul nejlepší obchodník sítě EXTÉRIA a osobní automobil Škoda Octavia Elegance. Extéria mi umožňuje dělat práci, která mne baví a nijak zvlášť neomezuje, toto je hlavní priorita. Pokud máte rádi obchod a baví Vás práce s lidmi, neváhejte a změňte svůj život, protože EXTÉRIA je jedničkou na trhu a nabízí zákonný produkt a neomezený výdělek!“

Jana Páleníková, obchodní manažerka Extéria Olomouc


Ing. Bohumír Sedláček, franchisant Ústí nad Orlicí
Ing. Bohumír Sedláček

Dlouhá léta jsem působil ve stavebnictví – v jedné z největších stavebních firem ČR – a to od stavbyvedoucího, až po project manažera, analytika a ekonoma. Po 35 letech jsem se rozhodl vybudovat vlastní firmu a být pánem nejen svého času. Mým požadavkem byl profesionálně propracovaný, transparentní a srozumitelný obchodní model. Chtěl jsem ale také prodat letité zkušenosti jak z výroby (stavební BOZP), tak z vedení velkého týmu a obchodní činnosti.
Mé rozhodnutí budovat vlastní pobočku Extéria podpořily také nízké náklady, spojené s provozem a propracované cashflow – to jsou důležité argumenty pro každého podnikatele.

Aby vše běželo, jak má, je nutné 100% akceptování obchodního modelu, jak je dobrým zvykem ve všech úspěšných firmách. Mám svou vizi růstu a jdu za svým cílem.

Chci informační schůzku